Reklamace
- Toaletní stolek, stojící zrcadlo, šperkovnice - pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@therese.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme v následující den od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
- Parfémy - Pokud jste si při přebírání zásilky všimli, že je poškozené balení a zároveň samotný produkt, uvědomte o tom prosím kurýra. V ideálním případě sepište s kurýrem reklamační protokol a celou záležitost zdokumentujte. Pokud to není možné, obraťte se na nás prostřednictvím emailu na info@therese.cz a my Vám obratem zašleme náhradní produkt a poškozené zboží si vyřešíme s kurýrní společností.
- Vrácení zboží - i když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 30 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@therese.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude suma objednávky (mínus cena dopravy produktu na náš sklad) vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
Navštívili jste
Přidat komentář:
Přidat reakci na komentář: