KategorieFilter
 
 
 
 

Reklamace

  • Toaletní stolek, stojící zrcadlo, šperkovnice - pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@therese.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme v následující den od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
  • Parfémy - Pokud jste si při přebírání zásilky všimli, že je poškozené balení a zároveň samotný produkt, uvědomte o tom prosím kurýra. V ideálním případě sepište s kurýrem reklamační protokol a celou záležitost zdokumentujte. Pokud to není možné, obraťte se na nás prostřednictvím emailu na info@therese.cz a my Vám obratem zašleme náhradní produkt a poškozené zboží si vyřešíme s kurýrní společností.
  • Vrácení zboží - i když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 30 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@therese.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude suma objednávky (mínus cena dopravy produktu na náš sklad) vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
 

Přidat komentář:

...

Přidat reakci na komentář:

... Zrušit
 
 
Navštívili jste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze