FAQ

KategorieFilter
 
 
 
 

Poštovné a doprava - Kurýr

  • Při objednávce v hodnotě 3000 Kč a více, je doprava kurýrem zdarma. Při objednávce v hodnotě 3000 Kč a méně je cena dopravy kurýrem 129 Kč.
  • Objednaný produkt bude doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD / GLS. Zboží bude doručeno do 2 až 4 pracovních dnů od expedování zásilky.
  • Při odesílání zásilky Vám bude doručen email se sledovacím číslem Vaší objednávky a s dalšími doplňujícími informacemi. Stav objednávky si můžete ověřit zde: https://www.dpd.com/sk/en/receiving-parcels/parcel-tracking/ nebo https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte stav obalu zásilky. V případě jakýchkoliv poškození odmítněte zásilku převzít a obratem nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.
 

Platba

  • Dobírka - Najčastejší a najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Za objednávku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi pri jej preberaní.Cena dobírky je 52 Kč.
  • Bankový prevod - Po prijatí Vašej objednávky Vám pošleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet a po prijatí platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne. Číslo účtu: 2601139576 / 2010 (Fio Banka) IBAN / SWIFT: CZ97 2010 0000 0026 0113 9576 / FIOBCZPP 
  • Platobná karta - Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu TrustCard/GoPay/PayPal, kde vyplníte požadované údaje.  Po úspešnej autorizácii platby tovar expedujeme v čo najkratšom možnom termíne.
 

Reklamace

  • Toaletní stolek, stojící zrcadlo, šperkovnice - pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@therese.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme v následující den od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
  • Parfémy - Pokud jste si při přebírání zásilky všimli, že je poškozené balení a zároveň samotný produkt, uvědomte o tom prosím kurýra. V ideálním případě sepište s kurýrem reklamační protokol a celou záležitost zdokumentujte. Pokud to není možné, obraťte se na nás prostřednictvím emailu na info@therese.cz a my Vám obratem zašleme náhradní produkt a poškozené zboží si vyřešíme s kurýrní společností.
  • Vrácení zboží - i když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 30 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@therese.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude suma objednávky (mínus cena dopravy produktu na náš sklad) vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
 

Všeobecné informace

  • Proč máte vyprodané produkty i nadále ve Vaší nabídce? - Neustále pracujeme na rozšíření a zároveň zachování produktů v naší nabídce, i když některé produkty se rychleji míjejí nebo mají delší dobu výroby. Proto produkty, které máme momentálně vyprodané a budeme vědět později dodat neumožňujeme objednat, abychom Vám neznepříjemnili zážitek dlouhým čekáním.
  • Jak dlouhá je záruční doba? - Záruční doba na zboží zakoupené v našem obchodě je standardně 24 měsíců.
  • Posíláte objednávky i do zahraničí? - Objednávky posíláme do Česka, na Slovensko, Maďarsko, Polsko, Chorvátsko, Slovinsko a do Rumunska. Pro doručení do jiné země nás prosím kontaktujte.
  • Vytvořila jsem si objednávku, ale ráda bych v ní něco změnila. Je to ještě možné? - Samozřejmě. Pokud si přejete cokoliv změnit ve Vaší objednávce, kontaktujte nás prosím emailem na info@therese.cz.
  • Co je dárková poukázka a jak ji získám? - Dárková poukázka je kód, po zadání kterého je na objednávku uplatněna sleva ve výši částky poukázky. Můžete ji získat v různých soutěžích nebo pokud u nás opakovaně nakoupíte. 
  • Jsou ceny v obchodě včetně DPH? - Ano, všechny ceny v našem obchodě jsou včetně DPH.
  • Je možné dodat toaletní stolek nebo zrcadlo v jiné barvě nebo s jiným rozměrem? - Bohužel ne, naše nabídka obsahuje pouze ty stolky, které lze nalézt v našem obchodě.
 
 
 
Navštívili jste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze