Často kladené otázky

  • Při objednávce v hodnotě 2500 Kč a více, je doprava kurýrem zdarma. Při objednávce v hodnotě 2499 Kč a méně je cena dopravy kurýrem 119 Kč. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
  • Objednaný produkt bude doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
  • Zboží bude doručeno do 2 až 4 pracovních dnů od expedování zásilky.
  • Při odesílání zásilky Vám bude doručen email se sledovacím číslem Vaší objednávky a s dalšími doplňujícími informacemi. Stav objednávky si můžete ověřit zde: https://www.ppl.cz/
  • Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte stav obalu zásilky. V případě jakýchkoliv poškození odmítněte zásilku převzít a obratem nás informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.

•    Nejčastější a nejoblíbenější způsob platby našich zákazníků. Za objednávku zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou kurýrovi při jejím přebírání.

  • Po přijetí Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Za zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet a po přijetí platby zboží expedujeme v co nejkratším možném termínu.
  • Po vytvoření objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu Trustpay, kde vyplníte požadované údaje. Po úspěšné autorizaci platby zboží expedujeme v co nejkratším možném termínu.
  • I když se to nestává často, u nás máte záruku, že můžete vrátit zboží do 30 dnů od nákupu. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zašlete nám prosím email na adresu info@therese.cz s číslem objednávky a žádostí o vrácení produktu. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. V případě vrácení zboží Vám co nejdříve bude celá suma objednávky vrácena na účet, nejpozději však do 14 dnů od vrácení objednávky.
  • Pokud se náhodou stane, že Vám dorazí poškozen některý z těchto produktů, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte emailem na adrese info@therese.cz a do zprávy uveďte číslo vaší objednávky, popis poškození a ideálně i fotografie poškození. Náš pracovník Vás následně bude kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Náhradní díly nebo nový produkt posíláme v následující den od obdržení reklamace, abychom dosáhli Vaši maximální spokojenosti.
  • Pokud jste si při přebírání zásilky všimli, že je poškozené balení a zároveň samotný produkt, uvědomte o tom prosím kurýra. V ideálním případě sepište s kurýrem reklamační protokol a celou záležitost zdokumentujte. Pokud to není možné, obraťte se na nás prostřednictvím emailu na info@therese.cz a my Vám obratem zašleme náhradní produkt a poškozené zboží si vyřešíme s kurýrní společností.
  • Pokud není parfém neustále vystaven účinku denního světla a teplotám vyšším než asi 20 ° C, vydrží klidně i 2 roky. Pokud se parfému změní barva, většinou na tmavší odstín nebo je z něj cítit kyselá či pryskyřičná vůně, s velkou pravděpodobností již parfém bude starý a nevhodný na další používání.
  • Skladem - Pokud je zboží ve stavu "skladem", znamená to, že ho máme fyzicky skladem a ve lhůtě od 2 do 4 pracovních dní je u Vás.
  • Na objednávku - Pokud je zboží ve stavu "na objednávku", znamená to, že zboží již brzy naskladníme a víme ho maximálně do tří týdnů doručit k Vám. Snažíme se však, aby to bylo co nejkratší:)
  • Vyprodáno - Pokud je zboží ve stavu "vyprodáno", znamená to, že nejsme schopni ho v krátké době zajistit, avšak usilovně pracujeme na jeho opětovném zařazení do nabídky.

V souladu s ustanovením § 12 odst. 1 c. 108/2000 CFU o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji v platném znění, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 30 pracovních dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. V případě, že spotřebitel využije právo na odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě bere na vědomí, že dodavatel je oprávněn požadovat náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s odstoupením od smlouvy.

Odstoupením od smlouvy jsou si strany povinny vrátit navzájem poskytnutá plnění. V případě, že spotřebitel již převzal objednané zboží, je povinen jej vrátit v originálním nepoškozeném balení. V případě, že spotřebitel vrátí objednané zboží poškozené, částečně spotřebované resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat, uhradit z částky, která byla uhrazena spotřebitelům za objednané zboží.

Spotřebitel je zároveň povinen v odstoupení od smlouvy uvést kontaktní údaje a číslo účtu, na který má být uhrazena částka za objednané zboží poukázána ze strany prodávajícího. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku resp. částku sníženou o vzniklou škodu neprodleně po vrácení objednaného zboží.

Bližší informace naleznete zde.

  • Jako první si třeba u nás vytvořit účet prostřednictvím registrace (URL) a pomocí něho se přihlásit. Také třeba mít povoleno tzv. cookies. Co jsou cookies se dozvíte zde (URL). Pokud jste zapomněli heslo, víte si ho změnit na této adrese (URL). A pokud už nic z tohoto nepomáhá, kontaktujte nás prosím emailem na info@therese.cz